Adwords Campagnes uitbesteden?
Google Ads/Adwords Uitbesteden:
Voor een optimale campagne.
Wil je graag je Adwords campagne uitbesteden omdat het zelf maken, starten en opzetten van een campagne te veel tijd vergt?
De gedachte aan het doorspitten van de handleiding en uitleg voor het aanmaken van een succesvolle campagne, een account aanmaken (om in te loggen), tips zoeken, een stappenplan maken en doelen instellen geeft je al kopzorgen.
In dat geval is het verstandiger om een Freelance Google Adwords specialist in te schakelen voor het opzetten, inrichten, beheren en monitoren van je campagnes.
Zelf een SEA campagne maken of SEA uitbesteden?
Wil je graag zelf aan de slag om een Adwords campagne (Google Ads campagne) te maken? Dan is het advies om de handleiding voor het maken van “goede google ads campagnes” goed te lezen.
Want weet je niet hoe het werkt? Dan kun je het stappenplan wel doorlopen, maar ga je gegarandeerd veel onnodige kosten maken.
We hebben dit vaak gezien bij onze klanten, die uiteindelijk onze hulp vragen. De budgetten die dan verbruikt zijn, zijn zonder omzetverhoging. Echt verschrikkelijk om te zien…
Wil je niet dat dit jou overkomt? Besteed dan je campagne uit. Laat een specialist de je Adwords account correct inrichten. Zodat zoekmachine adverteren goed kan worden ingezet.
Laat je Adwords campagnes maken, inrichten en starten. En voorkom onnodige kosten.
Waarom een Google Ads campagne uitbesteden?
We hebben het eigenlijk al vernoemd, maar willen er toch graag wat dieper op ingaan. Wanneer je wilt online adverteren en je producten of dienst laat zien bij je potentiële klant, dan is alleen het adverteren via zoekmachines niet voldoende.
Bij SMART gaat een SEO en SEA specialist aan de slag met jouw campagne. Deze online marketing specialist gaat bij het inzetten van een campagne. Ook kijken hoe de pagina s presteren. Want een goede pagina zorgt voor conversie en een daling van de kosten per klik.
Het is dus niet louter een advertentie maken. Nee, Search Engine Optimization/zoekmachine optimalisatie is een belangrijk onderdeel van een goed lopende campagne.
Wanneer een potentiële klant zoekt naar een product of dienst. Dan gaat hij zoeken in Google om het product/dienst te vinden die het beste aansluit bij zijn wensen.
Wanneer je online adverteert via zoekmachines en de klant komt via je ads op je website dan moet de verwachting dit je geschept hebt met je advertentie voor hèm ook uitkomen.
Wanneer je met je webpagina niet voldoet aan de verwachting (relevantie) dan zal deze warme lead weer weggaan. Je advertentie heeft hierdoor kosten gemaakt die niets je niets oplevert.
Daarnaast ben je hierdoor niet alleen een potentieel klant kwijt, maar ook Google weet dat een klant niet vond wat hij wilde. Er is namelijk geen interactie geweest.
Dit is natuurlijk niet direct een probleem, maar wanneer zich dit vaak voordoet kost het je steeds meer geld (CPC) om goed te scoren met je advertentie.
Google wil voor behoud van hun ijzersterke advertentieprogramma natuurlijk zo goed mogelijk het zoekverkeer bedienen. Doen ze dit niet! Dan gaat niemand meer zoeken via Google.
Het is dus voor zoekmachines als Google en Bing van belang dat de afstemming van vraag en aanbod perfect op elkaar wordt aangesloten. Net zoals dat bij iedere ondernemer het geval is.
Kosten Adwords campagne uitbesteden
De kosten voor het uitbesteden van een Adwords campagne zijn afhankelijk van de grootte van de campagne. Een grote en uitgebreide campagne vergt meer tijd bij het opzetten/inrichten en optimaliseren dan een kleine campagne. Eigenlijk heel logisch, toch?
Daarom hebben wij verschillende Adwords pakketten samengesteld, zodat je een beeld hebt van de kosten die uitbesteden met zich meebrengt.
Adwords Pakketten
Voor iedereen is er een geschikte mogelijkheid te vinden als het gaat om een Adwords campagne uitbesteden. De Adwords pakketten zijn samengesteld op basis van de meest voorkomende wensen. Maar zit het pakket naar wens er niet bij? Neem dan contact op! Wij kijken graag samen met jou naar een geschikt alternatief.
Waarom Google Adwords?
Google Adwords Campagnes hebben verreweg het meeste bereik in zoekmachine land! De statistieken liegen er niet om. En of we nu willen of niet, met een Google Adwords campagne ga je veel voordelen behalen. Onderstaand een aantal voorbeelden van wat Google Adwords voor jouw onderneming kan doen.
De Voordelen
- Meer bezoekers op uw website
- Meer verkopen, dus hogere omzet!
- Specifieke producten onder de aandacht brengen
- Zeer geschikt voor verkoop van Producten en Diensten
- Ook zeer geschikt voor Nichemarkten
- Volledig fiscaal aftrekbaar!
- Maandelijkse rapportage
Waar rekening mee houden!
De facturatie van het Advertentiebudget wordt rechtstreeks door Google aan u gefactureerd. Wij gaan hier niet tussen zitten. U betaald dus ook geen marges!
“Wat een verschil. De campagne presteert nu veel beter, dan toen we het zelf deden. Wij laten het voortaan gewoon de specialist doen!”
Wilt u graag een advies op maat?
Search Engine Advertising (SEA) biedt vele mogelijkheden en opties wat betreft de soort campagnes en grootte. De pakketten zijn samengesteld op basis van de meest gevraagde varianten.
Maar zit het pakket naar wens er niet bij? En wilt u toch graag uw Google Ads uitbesteden? Dan maken we graag een passende oplossing voor je. Je kunt bellen, mailen of via het contactformulier laten weten wat je graag wilt en vinden we samen een gepaste oplossing.